søndag den 29. juni 2014

Slut med Mosekonens puslerier.



Efter lange overvejelser og af grunde der ikke behøver blive luftet her,
har jeg bestemt mig for at slutte med at blogge mere på denne blog.

En overgang overvejede jeg at slette bloggen helt, men det gør jeg ikke lige med det samme,
da der for tiden er pænt med besøgende hver dag til nogle få indlæg.

Har nu blogget siden 23 nov 2011 og med dette indlæg, er det blevet til 484 indlæg.


Mange følgere er det blevet til igennem årene og
nogle er super søde til at kommentere.

Give helt slip på blogland, vil jeg ikke og dukker nok op
med mellemrum hos jer andre for at kigge med.

Tak til jer alle.

Skulle jeg få lyst til at blogge igen, vil det blive på en ny blog.


PS.
Jeg har valgt at lukke af for kommentarer herinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.