søndag den 12. maj 2013

Vinder af give away er.......

Tusind tak for den flotte, flotte deltagelse om disse retrostoffer
og
hjertelig velkommen til de af jer, som har valgt at blive faste læsere.

Denne gang har jeg valgt at finde vinderen på en helt anden måde,
end jeg plejer at gøre.

Alle kommentarer er blevet læst grundigt igennem,
for at kunne finde fremme til en vinder
og valget blev ikke spor svært.





Hjertelig tillykke til Elfepigen med denne fine blog, som skrev : 

Det kan jeg altså ikke lade gå forbi min næse ;)
De ville passe perfekt til min små engle-pige projekter jeg har gang i ;)
Jeg snupper også to lodder, tak for mulighede ;)

Knus og kram herfra

Elfepigen..... er du sød at sende mig en mail med navn og adresse ?
Og jeg vil smutte på posthuset i næste uge.

Hav en skøn mors dag ...alle mødre.



4 kommentarer:

  1. Tillykke til Elfepigen :)

    SvarSlet
  2. Ord de kan altså ikke forklare hvad jeg vil sige....så tusind,tusind tak til dig:)
    Hvor har du gjort min morsdag,som var jo god i forvejen, endnu bedre.

    Kæmpe knus og kram herfra.

    Ps... jeg er nok bare lidt dum...meen hvor finder jeg din e-mail adresse? :D

    Endnu flere knus og kram herfra.

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige

    SvarSlet
  4. Stort tillykke herfra, en flot præmie :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.