lørdag den 2. februar 2013

Skøn, skøn dag, fyldt med uld

Hvis der er noget, som kan kaldes garnhimlen, så her jeg været der idag.


Det hele startede ved, at jeg har været på jagt efter råuld til at øve mig i.

Kom i tanke om en bekendt...derude på landet...som har mange skønne dyr.

En del af dem har jeg hils på jævnligt, da de er med i naturplejen på min elskede hede.

Ringede derud igår, for at lægge billet ind på noget uld, når der skulle klippes til forår.
Aftale kom i stand, men inden længe ringede Bente derude fra,
for at tilbyde mig noget Islandsk fåreuld ( råuld ), som hun havde taget fra til sig selv,
men ikke ville få brugt.

OM jeg ville have det ???
Ihhh jo, det ville jeg bestemt og det blev hentet idag,
men først en kop mokka, efter at have hilst på stedets to skønne hunde.
 SÅ hyggeligt !!
Dernæst et kig på alle hendes skønne garner, strikkedesign, 
tasker med sirlige, smukke broderier
og pileflet. 

Glæder mig allerede til næste besøg, hvor der skal hentes mere uld at spinde af.

Herunder nogle få billeder derude fra.

Håndmalet garn.... Mega høj lækkerhedsfaktor.


Skønne kurve.


WAW.... Godt den store tegnedreng lå hjemme, men lidt måtte jeg have med hjem.

Et strikkekit til pulsvarmere med snoninger strikket i håndmalet uldgarn.
Lækkert, lækkert.
Pulsvarmere til Mosekonen, når de bliver strikket :)

Så lækkert, at jeg købte to, men mere herom i næste indlæg.

Glade strikkehilsner fra Tullehuset

5 kommentarer:

  1. Har du husket at knibe dig i armen?
    For det ligner da rent himmerrige, du har været i....

    SvarSlet
  2. For et nydelig garn! Jeg blir nesten misunnelig.... Kos deg med garnet! Fint garn skaper glede, ingen tvil om det!

    Ha ei fortsatt fin helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  3. Det er et lækkert sted du der har besøgt i dag - det sted er da et besøg værd

    SvarSlet
  4. Smukt garn og dejligt, at du har haft sådan en god dag :-)

    Kram fra
    Louise

    SvarSlet
  5. Er helt forgabt i de pulsvarmere - de er fede!
    Kan godt forstå du nød dagen, sikke skønne farver :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.