torsdag den 7. februar 2013

Give away reminder

78 lodder er der indtil nu uddelt i min give away på strømpegarn.

Så lækkert, at i vil lege med og der er plads til fler.

Deltagelse kan fint nåes endnu.

Klik på billedet og du kommer til siden, hvor det sker :)
Vinder trækkes Søndag.


OG...så blev det min tur...igen, igen.

Var knapt nok kommet mig ovenpå den omgang jeg havde i slutningen af Dec,
men må ned med nakken en gang mere.

*Fluen* har indhentet mig, så det hele kører på meget slap line de kommende dage.

Må de kommende dage blive gode for alle.
*Ses* på Søndag.


3 kommentarer:

  1. Årh nej Tove, det er sgu hårdt!
    Man skulle tro du havde lidt mere at kæmpe imod med, med alle de sunde ting du får indenbords!

    Rigtig, rigtig god bedring til dig, jeg håber du kommer hurtig igennem den her.

    Kram fra Marianne

    SvarSlet
  2. Håber du snart er frisk igen,det er bare for hårdt at være syg lige efter hinanden.

    Rigtig god bedring til dig herfra.

    Knus Laila.

    SvarSlet
  3. Jeg sender fluks masser af helbredende og positive tanker afsted til dig, og håber at du snart bliver rask. Det er aldrig sjovt at blive syg og specielt ikke når man bliver ramt igen og igen. Glæder mig til du er frisk igen til at fortsætte dit garnspinning. Det lyder bare så spændende og sikken en flot hue du fik fremstillet. Syntes bare at du er så dygtig og kreativ med dine hænder. Din nysgerrighed må siges at bære frugt.
    Mange weekend knuz fra Lina

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.