torsdag den 28. februar 2013

Give away reminder og tak


I aften trækker jeg vinder af denne give away og 
fordi jeg snart har fødselsdag ( d. 5 marts ),
trækker jeg også en sidegevinst, som er helt magen til denne her under.

Vil du deltager, er det blot at klikke på billedet og skrive en kommentar om,
hvad der har gjort dig glad idag, for jeg samler på glædesbobler :)


Tusind tak for alle jeres søde kommentarer til og om Frække.

Indtil nu, har hun ikke været i mit garn, men det skyldes nu nok mere held,
end alt muligt andet + hun endnu ikke har haft held til at snige sig forbi mig
og med ind i mit hobby rum.

Idag skal hun være alene hjemme for første gang hele formiddagen.
Om jeg så kommer hjem til *færdiggjort* strikketøj og hæklerier,
vil vise sig, for de igangværende håndarbejder ligger i stuen, hvor hun også færdes.

Hav en rigtig dejlig dag

1 kommentar:

  1. Den er jeg allerede med på og venter spændt.

    Glæder mig til at høre om dit håndarbejde overlevede :)

    Nyd solen!

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.