onsdag den 28. november 2012

Lækker gevinst

Uhmmmm.... Jeg har været så heldig at vinde en give away af den helt lækre slags hos Jimmy,
som har denne hyggelige blog.
Kender du/i den ikke, så kig endelig forbi


Jeg ved også hvad der skal laves af min gevinst.
Der skal bla formes en marcipangris, som skal bruges til mandelgave,
når juleaften skal markeres i hyggeligt selskab med min Tante, hendes mand
og min fætter.
Vi skal have nøddesteg med tilbehør, som min tante laver og jeg står for ris a la mande.

Stille og rolig aften, hvor der ikke bliver nogen former for julegaveudveksling,
men hvor hyggen, roen og nærværet i hinandens selskab nydes i fulde drag.
Lige det jeg trænger til.

Hav en dejlig dag

5 kommentarer:

  1. Mums sikken en lækker gave, og lyder til at du skal have en stille og ikke mindst hyggelig jul.
    Selv er det jo første år uden min far, så det bliver lidt hårdt. Heldigvis skal jeg være sammen med min dejlige mor og stedfar samt mormor. Så det er jeg sikker på nok skal blive en dejlig aften:-)

    SvarSlet
  2. Gratulerer! Alltid morsomt å vinne noe Du viser vel den ferdige grisen på bloggen?

    Ha en fortsatt fin dag! Jeg skal på strikkekafe i kveld. Gleder meg.

    Klem

    SvarSlet
  3. Som barn "kom jeg til", igennem december måned, at skære små uskyldige skiver marcipan af den lækre rulle min mor havde købt. Når der så skulles laves konfekt, måtte hun købe en ny rulle. Jeg er sikker på, hun troede, det var nissen der havde spist af rullen .... :D

    SvarSlet
  4. Tillykke Tove! Glæder mig til at se "svinet" ;)
    Din juleaften er en af de hyggelige slags. Jeg syntes hurtig der kan gå for meget gaveræs i det - men i år har jeg bestemt at jeg vil nyde julen :)

    SvarSlet
  5. Ih det var da en hyggelig gevinst :o)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.