søndag den 4. november 2012

Lidt strik og hæklerier

Det er uhyggelig lidt jeg får lavet af kreative sysler for tiden,
men en smule bliver det dog til.

Har lavet mig et par enkle  pulsvarmere i ren uld. ( Grønhøj garn )
2 ret 2 vrang på pind nr 4. 12 masker på hver pind... så de var hurtigt lavet.

Mørkeblå og et halsrør er undervejs, så det bliver et sæt til brug, når det bliver meget koldt.

Lidt hækleri er det også blevet til.

Havde 7 forskellige farver i 2. sorterings bomuldsgarn, som er købt ind for lang tid siden.
Min tanke var at lave mig en taske, men om det færdige resultat bliver det, har jeg endnu ikke besluttet
eller bedstemorsfirkanterne skal bruges til et lille tæppe.

7 farver = 12 kombinationer har jeg lavet




Firkanterne er lavet på samme måde, som der vises på en instruktionsvideo på Drops
da jeg ikke var tilfreds med de første jeg lavede, fandt jeg hjælp der.

Om firkanterne skal sys eller hækles sammen, finder jeg ud af, når den tid kommer.

Rigtig god søndag 

6 kommentarer:

  1. Pulsvarmerne dine ser riktig gode ut. Det enkleste er ofte det beste.
    Lekre heklaruter i glade farger!

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Norge

    SvarSlet
  2. Smukt.
    Fine pulsvarmere, jeg skal også til at finde mine frem snart. Og måske lave nogle flere....

    SvarSlet
  3. De ser dejlig lune ud :-)
    Go´ ny uge, knus Pia

    SvarSlet
  4. Lækker pulsvarmer Tove og med halsrør kan du godt vove dig ud og hente brænde i haven til vinter :)
    ELSKER dine farver til tæppet - dem bliver man glad af at se på.

    Er det sort eller en anden mørk farve du har til kant?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kantfarven er meget mørkeblå og den der ser hvis ud, er svag lysegul

      Slet
    2. Smukt ;)
      Skriver til dig snarti-snart - skal bare lige have fred i hjemme ;)

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.