torsdag den 15. november 2012

1, 2, 3, mange

Tirsdag morgen fik jeg en sms, med besked om, at Bella og Buster var blevet forældre
i løbet af natten, til 7 små brune *labber*.

Idag skulle jeg selvfølgelig ud og se dem.
Sørme om ikke Bella var fortsat lidt endnu og kuldet er nu på 9 levedygtige hvalpe.

For de af jer, som måske ikke helt er med, kan jeg fortælle, at Buster er min x-hund.
En stor, dejlig, brun, 5 årig labrador, som jeg af helbredsårsager valgte at finde et nyt hjem til i aug.

Han har det bare SÅ godt og selvom alle forholdsregler blev taget og adskillelse planlagt i Bellas løbetid, 
snyd hundene alle og fandt et smuthul.

Hundehvalpe om vinteren er ikke lige sagen, da de kræver meget varme  og pasning de første par mdr,
men de gæve mennesker på gården har fundet en løsning, så hvalpene + mor  ligger lunt mod kulden.

Det røde skær, der er på billederne, skyldes en griselampe over hundene.





9 hvalpe er mange at holde styr på + fodre, men Bella er bare SÅ dygtig en hundemor.
Hun sørger for, at alle kommer til efter tur og den store kunst at lægge sig ned,
uden at en hvalp kommer i klemme, mestre hun også.




Herover ses Buster. Han stortrives hos sin nye familie og jeg har ikke fortrudt mit valg et sekund.
Han har det godt og er holdt af, af alle i familen på gården, derude på landet.. Det er vigtigst

Hav en fin aften derude i blogland og skulle nogen gå med tanker om at anskaffe sig
en familie venlig hund om nogle mdr, formidler jeg gerne kontakten.
Hundene er det man omtaler som ægte brune labrador.
Begge forældre har stamtavle, men hvalpene sælges uden stamtavle.

Sidste kuld af samme forældre får stor ros af deres ejere, for deres milde sind
og arbejdsiver, hvis de er med på jagt.

9 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde og tillykke med dem - det kan jeg vist godt sige, selv om din hund nu bor på landet.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Dyreunger er bare altid så uimodståelige!
    Og en omsorgsfuld hundemor er noget af det mest livsbekræftende.
    Og hvor er det bare dejligt at høre at Buster har fået sådan en god 'ny' tilværelse.
    Hav en god weekend!

    SvarSlet
  3. Nej, nej, nej hvor er de bare skønne!
    Hvor må det være dejligt for dig at se hvor godt han har det og få lov at besøge ham og den lille/store familie ;)

    SvarSlet
  4. Dejlige små hvalpe :o) godt at Buster trives.

    SvarSlet
  5. Koselig innlegg, og godt at hunden din trives i sin nye familie. Skjønne valper og flott "mamma" som holder orden på alle sammen.

    Ønsker deg en riktig fin helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  6. Oh så klør det i mine fingre. Tænk hvis man fik sådan en lille baby igen. Ja min tøs som er en flatcoat blanding og verdens dejligste, var jo også lille og dejlig engang. Nu er hun blevet voksen og er stadig dejlig. Klog og mild. Elsker retriverens milde og kærlige sind. Stort tillykke med hunde børnebørnene. Og skønt at høre at Buster har det så godt, det er bare så godt at vide at ens x hund er havnet det rigtige sted.
    Rigtig god weekend til dig Tove.
    Mange knuz fra Lina

    SvarSlet
  7. Dejligt din hund har det godt og hvor er de dejlige de små hvalpe:0)
    Fortsat god weekend:0)
    kh.Laila

    SvarSlet
  8. Når du lige får et øjeblik, og hvis du gider, så er du hermed udfordret - læs nederst i indlægget :)
    http://topping.dk/blog/2012/11/17/jeg-er-blevet-udfordret/

    SvarSlet
  9. Tillykke... hvor er de super skønne :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.