mandag den 8. oktober 2012

Tur med lidt spænding indlagt.

Som nævnt tidligere idag, ville jeg på tur idag og hvilken tur det blev.

Så smukt, så smukt vejr.... det skulle nydes, da jeg synes det har regnet i et væk i lang tid.

Jeg kørte over til et sted i Hastrup plantage, hvor jeg ikke har været så tit,
men nyder at komme, når bla  lyden af rislende eller brusende vand skal nydes.

Gik og gik...langs den sti jeg kender, men tog på et tidspunkt en afstikker,
for netop at nyde åen og det lysspil, som var omkring og ved den.

Pyhhhh..... sørme om det ikke lykkedes mig at fare vild. Pludselig anede jeg ikke hvor jeg var
og der gik nogle min. med at dæmme op for panikken, før jeg fik samling på mig selv igen
og fik mærket efter, hvor parkeringspladsen var i forhold til mig.

Efter en del traven bakke op, bakke ned og gennem en masse højt græs,
fandt jeg tilbage til en vej, som jeg genkendte. Derfra gik det godt.
Jeg kunne nyde det sidste af turen helt afslappet og finde tilbage.

Heldigvis kan man ikke blive væk for sig selv.
Indrømmer gerne, at jeg var meget, meget træt da jeg kom hjem,
men hvad gør det, når turen endte godt :))

Her kommer en smule billeder fra min tur idag, hvor det var det fine lysspil jeg forsøgte at indfange med mit lille camera










Juhuuu....på rette vej igen

Rigtig god aften og ny uge derude i blogland.

2 kommentarer:

  1. Dejlig tur, du har været på. Også selvom du blev en lille smule væk ;-) Heldigvis er de (fleste) danske skove ikke større end, at man hurtigt finder vej igen - og det gjorde du jo også.

    SvarSlet
  2. Næste gang er det vist med kompas og kort kære Mosekone!
    Skønne billeder du har fået knipset. Selvom man aldrig helt kan fange lyset og farverne, kan man godt fornemme stemningen.

    Det er et dejligt navn du har dig. Når jeg engang imellem kører over Gudenåen om morgenen, kan jeg se at du har været i gang med at brygge - og så sender jeg en kærlig tanke :O)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.