mandag den 1. oktober 2012

Nyt tiltag på vej

Der er stadig intet nyt under solen omkring udredningen af mine dumme ben og
de smerter, som åbenbart også følger med, men jeg bliver selv mere og mere overbevist om,
at en stor del af det, stammer fra min ryg & hofter, da der nu er stødt smerter til i dem også
på sådan en måde, at jeg ikke kan sidde i flere timer uden at må op og gå rundt.
Det samme gør sig gældende når jeg skal sove.... 1-2 timers søvn...så op at gå rundt,
for at komme af med de værste ryg/lændesmerter...
Men jeg nægter at give op. Kan jeg gøre noget selv for at bedre situattionen, gør jeg det.
Og hvad betyder det egentlig, at feks en gåtur tager 2 timer = sneglefart, når bare jeg gør det og
har glæde ud af det....


Derfor har jeg nu bestilt mig en ny *stol*.

Den kommer med posten en af de nærmeste dage og jeg glæder mig til at komme igang.

Jeg skal til at sidde på sådan en her :


nogle timer om dagen, når strikkepinde, hæklenål eller andre små puslerier skal laves.
Er pænt sikker på, at det vil styrke rygmusklerne

Om jeg kommer til at lave øvelser på og med den, vil tiden vise,
men skønt, at muligheden er tilstede.

Hav en skøn, skøn efterårsdag.
Nu vil jeg ud og høste endorfiner i selskab med oldes stok :))  ( glædesbobler )

5 kommentarer:

  1. God morgen! Takk for hyggelig kommentar hos meg! Ett er i hvert fall sikkert. Det lønner seg å være i bevegelse. Lykke til med "stolen"!

    Ha en fin mandag! Her ser det ut til å bli fint vær.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa.
      Ja tak.... det er en fin mandag, men her regner det.
      Og du har helt ret. Bliver led og andre vitale dele stive, skal der bevægelse til, for at smøre. Derfor går jeg også det jeg formår :)

      God dag til dig også

      Slet
  2. God morgen og rigtig god mandag til dig!

    Efterårshilsner
    /Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Christina og ilm.

      Slet
  3. Kan du høre at jeg står her i Randers og hepper på dig?
    Det skal simpelthen give et godt resultat det her - ellers er der ingen retfærdighed til :)
    Får du fiskeolie?

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.