mandag den 29. oktober 2012

Gaver og kort, der giver *tud* i øjnene

Tænk sig, at jeg sådan bliver begavet, for at passe en lille skøn hund.
Kort og gaver fra denne lille skønne familie, der giver tud i øjnene af ren bevægelse.
Jeg havde jo glæden ved at kunne gøre det og nyde dens selskab.
Andet behøvede jeg såmænd ikke, men for pokker hvor det luner i denne kolde tid,
at nogen er så betænksomme.
Hvor er jeg bare heldig, at have fået så dejlige venner.

Navnene har jeg tilladt mig at dække til.



Ynglings duft

Duft og lille fin flaske, specialt udvalgt til lille mig af yngste barn, pige på 7 år

Rigtig god mandag til alle, som kigger forbi


5 kommentarer:

  1. Så koselig! Her snør det tett.....

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem fra Norge

    SvarSlet
  2. Øjjjjj! Hvor er du heldig.
    Men jeg ved gaverne har du fortjent :-)
    Knus Pia

    SvarSlet
  3. Skønne velfortjente gaver!

    SvarSlet
  4. Skønt med gode venner og altid dejligt med gaver:0)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt Tove og jeg er sikker på at det er velfortjent, den hund er ikke bare blevet passet :)
    Misunder dig de dejlige dufte, manden her er allergiker og jeg kan ikke bære duft, men du kan tro jeg kan nyde dem når jeg er sammen med andre mennesker :)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.