onsdag den 24. oktober 2012

1. date gav ømme elskovshåndtag


I mandags havde jeg min første date med en gut, som bare svingede sammen med mig,
men AV for den.... Det har givet ømme elskovshåndtag af format,
hvilket jo betyder, at han har gjort sit arbejde grundigt og jeg er helt klart med på,
at vi skal mødes igen.


Det var mægtig sjovt. Troede faktisk ikke på, at jeg kunne huske teknikken fra min unge dage,
men den kom ret hurtig igen, da jeg fik lidt hjælp af et sødt ungt menneske i fitnesscentret.
Først den ene vej, så den anden vej. Uha hvor det gik deruad.
Nu får jeg da snart hvepsetalje..... Nååå, den tror jeg nu heller ikke selv på,
for en talje der er helt væk, skal der vist gøres mere og andet ved,
men virkningsfuld er den og jeg tror på, at den ville hjælpe på smidigheden i hofterne
+ banke noget af fedtdepoterne løse i taljen, så jeg kan flytte med dem via andre øvelser.


Imorgen er det sidste dag jeg har Bonnie.
Tiden med hende er bare løbet afsted og jeg har hygget mig enormt med det.
På så kort tid, har hun også vænnet sig til den daglige rutine der er kørt her i hytten.
Så meget, at da jeg ikke satte mig hen i sofaen ved 19.30 tiden i aftes,
var hun henne og fortælle mig det et par gange ved at kigge på mig bedende,
pive lidt og løbe hen til sofaen, hvor vi plejer at sidde sammen og se tv ved den tid.

Hjem skal hun imorgen og jeg er glad for, at jeg måtte låne deres dyrebare eje.


Hav en smuk dag derude.

Idag vil jeg male dagen.... i mange farver.:


7 kommentarer:

  1. Så fint å høre denne sangen på dansk! Jeg har et innlegg på bloggen min fra 15.nov.2011 som heter "Jeg vil male dagen blå" i tilfelle du har lyst til å se og lese.

    Ha en fin dag, og mal i alle farger!

    Klem

    SvarSlet
  2. Jeg kan sagtens forestille mig smerterne og jeg er i stor respekt over at du kunne få den i gang, tror ikke mine hofter kan svinge i den takt mere - men man kan jo blive overrasket :)
    Jeg er sikker på at Bonnie kommer til at savne dig, mon ikke også dens ejere vil sende dig en kærlig tanke når hun udøver hendes nye rutine med at stå op klokken meget tidligt - haha :O)
    Jeg bruger normalt ikke lyd på min bærbar. Jeg så bare lige din opdatering på FB med sangen, det var nok - kort efter gik jeg og nynnede den mens jeg lavede kaffe - tak for en dejlig dag på dagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. - det skulle selvfølgelig være: "tak for en dejligt START på dagen" :)

      Slet
  3. Det er da bare den fedeste overskrift at have på et indlæg:-)

    SvarSlet
  4. *Fniset tøset* Ømme elskovshåndtag. Tiiihiiii tiiihiiii

    SvarSlet
  5. sådan en hula-hop ting har jeg også investeret i - og det er ikke bare sådan lige ..
    jeg kan ikke rigtig finde de rigtige svingninger, desværre. Men må øve mig.
    hilsen Mona

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.