tirsdag den 21. august 2012

TAK og gaver fra blogland.

Tusind tak for alle jeres søde lykønskninger.
Det luner bare helt ud i tæerne og jeg havde en skøn, skøn dag i selskab med 2 af mine sønner.
Vi fik desværre ikke fanget fisk til aftensmaden, men sol, vind, varme, samvær og nærvær
var der masser af.  Vi er bestemt klar til endnu en tur ud til Fyel Mose P&T, for at tage kampen op,
mod de fisk, som sprang rundt om vore liner :))

Igår havde posten sørme pakker med til mig.

En kæmpe pakke fra Bæk & Kvist med skønne lækkerier i.


Jeg er fuld af beundring for det mod der udvises, når nogen starter en ny butik op.
Det være sig på nettet eller IRL. Det er et kæmpe arbejde, men dejligt nogen kan
og vil bruge tiden på det, så jeg har gode steder at handle.
De har også en blog tilknyttet web-butikken. 
Tag endelig et kig forbi. Mange, mange lækkerier, synes jeg.

Her er så kassens indhold. Mand hvor jeg føler mig forkælet :

Glæder mig til at byde familien på denne skønne the.

Dufter dejligt, for jeg måte bare pakke op.

Der var også noget at byde på, til teen.

En hel pose fuld af flotte dekorations materialer til tebordet :)

Og sørme om der ikke også var et helt vildt lækkert Pashmina tørklæde med
til Mosekonen her.

Tusind tak Mille og Allan.

Her slutter festen skam ikke.
Posten havde mere med til mig.
Kristina med bloggen Dutterier har sendt mig valmuefrø til min have.
Mange tak Kristina. Dem vil jeg glæde mig til at så og få glæde af til næste år.


I forbindelse med min mærkedag igår, har jeg lavet et lille indlæg på
min anden blog, som i er velkommen til at tage et kig på og evt tage imod mit tilbud,
hvis i føler for det.

Dog holder jeg stadig lidt fri fra at blogge....lige indtil jeg er klar igen :))


Pas godt på jer selv og hinanden.

Kram, bank og klem det bedste ud af hver dag.
Smil fra Tove

3 kommentarer:

  1. Det er altid dejligt at modtage pakker og gaver. Den her er vist en af de rigtig gode for både næse og gane :)

    SvarSlet
  2. Sikke lækre gaver!

    Håber alt går godt!

    Knus

    SvarSlet
  3. Tillykke med jubilæet - dejligt at se, at du glædes ved hele pakkens indhold. Og tusind tak for de mange fine ord som vi får med på vejen. Det er er meget værdsat.

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.