torsdag den 24. maj 2012

Øvle-bøvle

Brok er ikke mig i cyberworld,
men idag har jeg lige brug for at klemme lidt ud mellem sidebenene.
Brændestablen har ikke flyttet sig overhovedet.


Jeg har ondt. Det mere end jeg plejer og nye steder. 
Derfor tænkte jeg, at nu var det vist på tide at besøge lægen
og ville bestille tid. Håbede på en tid i næste uge, men nææææhhh-nej.
Jeg kan komme til d. 20 juni.

Dæme lang tid at vente synes jeg, men jeg kunne selvfølgelig også bare have bestilt tid,
da det begyndte at nappe en smule mere, end det plejer ?
MEN
Jeg lærer det nok aldrig.... at gå til læge jævnligt og i tide.
Så må jeg jo bare affinde mig med, at sådan er det nu.
Dog har jeg aldrig før måttet vente i næsten en måned.

Kunne selvfølgelig også benytte akuttid, meeeeennnn synes jo ikke ligefrem
mit problem er akut, da det har været sådan i mange år.
Nu er det bare blevet mer' og måske er det tid for at snitte :))
= nyt knæ.
Var for ung sidst jeg var på sygehuset  ( 6 år siden )og fik beskeden om,
at knæet stod til udskiftning. Måske jeg nu er *voksen* nok :))
Ikke fordi jeg synes om, men fordi jeg nu tror det er tid.
Min egen teori er, at de nye smerter i hofte, skulder, nakke osv skyldes forkert gang på
det usikre og dumme knæ.

Musikken her er valgt, fordi jeg synes de spiller ualmindeligt smukt.
Oplevet dem live og de har min varmeste anbefaling.


NÅ.... brok nok.
Vejret er skønt og livet ikke så ringe endda.

Rigtig god dag



2 kommentarer:

  1. Brok du bare løs - livet er ikke lutter lagkage altid! Ü

    Jeg til gengæld er super glad, for jeg har lige set, at du er rykket med over til Krearier og det er jeg bare SÅ glad for.
    Endnu ligner den Heart Design, men lige om lidt lukker jeg den blog, og så får Krearier sit eget liv.
    Der var noget forpligtende i navnet Heart Design, som jeg slet ikke kan leve op til. Ha ha.

    Ja, vejret er fedt, og når man har en bærbar og en parasol, så kan man sidde ude på terrassen. Perfekt! Ü

    SvarSlet
  2. Vi kan godt klare brok Tove, så kom bare an :O)

    Husk ikke at være for flink, akut tid er også for dig, der har ondt og sådan noget har det jo desværre med ikke at blive bedre ved at "se tiden an". Afsted med dig!

    Jeg er sikker på at du har ret i at de andre smerter kommer fra den ændrede gang, du kompensere og det kan kroppen ikke holde til.

    Sidste år havde jeg én musik CD i bilen, det var Hush og den blev spillet igennem hver dag, flere gange og med Tulle Momsemor her som ekstra solist - god smag du har :O)

    Solskins Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.