lørdag den 5. maj 2012

Vindere af hjertespyd

Det er nu tid for udlodningen af hjertespydene fra Jyfa Maskinværksted.

Firma give away på bloggen her

Der er ialt uddelt 131 lodder.
Mega flot deltagelse.
Tak til jer alle og 
TILLYKKE til :

Det store hjerte går til lod nummer 71, som ejes af  Bykirsti med bloggen her

Det mellemstore hjerte går til lod nummer 63, som ejes af Merethe.
Merethe har ingen blog jeg kan henvise til.

Det lille hjerte går til lod nummer 98, som ejes af Gitte med bla bloggen her 

Hvis i er søde at kontakte mig hurtigst muligt med oplysninger med navn og adresse
vil jeg bringe hjertespydene ud til Jyfa ,da de også har lovet at stå for forsendelsen.

Sammen med hjerterne vil der komme en lille personlig hilsen fra mig,
som består af en lille pose hjemmelavet urtesalt lavet af :
ramsløg, brændenælde, skvalderkål,
ingefær, chili og middelhavssalt.

Jeg gjort brug af Random.org, for at finde vinderne.

6 kommentarer:

  1. Jaaa jeg har vundet (:

    SvarSlet
  2. TILLYKKE til de vildt heldige vindere Ü

    SvarSlet
  3. Juhuu, jeg har vundet. De er bare SÅ flotte de hjerter. Jeg er så glad :)

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg glad for at have vundet denne flotte give away. Glæder mig til at dette flotte hjertespyd skal pryde min have. Sikke noget spændende urtesalt...det bliver en fornøjelse af krydre min madlavning med dette.

    Jeg sender min adresse på en mail...et stort tillykke til de andre vindere ;-)

    SvarSlet
  5. Hejsa.
    Hvor er det dejligt at høre fra jer alle og Jyfa glæder sig vildt meget til at kunne dele disse spyd med jer.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke til jer alle sammen :O)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.