fredag den 9. marts 2012

Möbius, glædesbobler og dagens ønske

Godmorgen derude.

Iaftes fik jeg slået op til min første möbius og har fået startet i det små.
Har ingen ide om mønster endnu, men vil forsøge med farveskift 
i orange, gul og brun. Så må tiden vise, om det dur.

Den bliver nok ikke vild stor, men heldigvis kender jeg børn,
som gerne vil modtage, hvis og så fremt den bliver køn nok til at give væk,

Markør havde jeg ikke, derfor blev der lavet en ud af en nøglering + vedhæng.


Opslagsteknik er fundet på denne gode side

hvor der vises, tegnes og forklares her

Glædesbobler er der også indeni af flere grunde.
Idag er de store, for de kan ikke være af samme størrelse hver dag.

Min mellemste søn kommer på lynvisit til middag, når han kommer fra Billund,
hvor han lander efter flere uger med at kravle i havmøller ved Englands kyst.
(Billedet herunder har han taget fra en mølle.)

Glæder mig til hans krammetur, sludder ved spisebordet og bare være sammen med ham.

Han får også tid til at hilse på sine brødre + sin far, som er i DK på kursus.
Mine børn ser ikke deres far ret tit og da slet ikke mellemste søn, da de 
har ekstra svært ved at få det til at passe ind i arbejdsplanerne.

Kl 18 skal mellemste søn så afsted til Billund igen, for at hente kæresten,
som lander efter en travl periode i London med konference.
Hun er bare et bette jern det pigebarn, for hun klarer lige studier, arbejde i et hug.
Læst i en del år nu, men stadig uden at låne en krone og
uden hjælp hjemmefra....

I det hele taget er jeg fuld af beundring for de unge.
Mine sønner og deres kærester. De er knusende dygtige til det de gør.

Jeg har dog et ønske for dem alle.
At de passer rigtig godt på sig selv og hinanden midt i al travlheden.

Imorgen tidlig kl 03.30 ca kommer de så tilbage hertil, for at jeg kan køre dem til Billund igen,
hvor den står på en uges dykkerferie/kursus til dem i Ægypten.
Godt til dem :)
Men sikke et program...De får ikke meget søvn i det kommende døgn.





Igår fik jeg et opkald fra nogle gode venner, som også skaber glædesbobler.
De ville gerne have lov til at *låne* Buster igen.

Det skal forståes sådan, at Buster igen skal få lov til at blive far, men han ved det ikke endnu *SS*
Jeg gør ikke noget i avl med ham, men lige her gør jeg det gerne, som en vennetjeneste og
fordi jeg ved dyr har det godt hos dem
+ de gør meget ud af udvælgelsen af de kommende hundeejere.

Derfor ser jeg nu frem til, at Busters *kæreste* bliver klar til parring
og de små nye brune *labber, som kommer ud af den sammenføring.

Lidt stolt er jeg da også, fordi hvalpene fra sidste kuld har kun modtaget ros
og derved skabt ønske hos andre om, at få hvalpe af de to.

Her ses 5 af de 6 der kom ud af sidste *fest*.





Rigtig god weekend


5 kommentarer:

  1. Sikke dog nogle søde hundehvalpe, de er aldeles bedårende :) Og puha, de unge mennesker, jeg kan godt huske hvor travlt man havde, og alt det man gerne ville nå og hvor fedt det var - MEN hvor er jeg glad for, at jeg er landet i en anden alder med et andet tempo. Rigtig god fornøjelse med familien, det lyder hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Det lyder til du har en dejlig weekend foran dig,skønt med besøg og hygge:0)
    Glæder mig til at se, når du har lavet dit strikkeprojekt:0)
    (Ja, de hundehvalpe er da bedårende:0)
    Kh.Laila.

    SvarSlet
  3. Godt, du er kommet i gang med projekt møbius.
    Den ser godt ud - ligesom hvalpene, de er da bare bedårende!

    SvarSlet
  4. Nå, så mødes man i blogland :)
    "Den gamle krage" er ved at hjælpe mig med min møbius (super dejligt) - din ser fin ud og har en rigtig glad farve!

    Kan du selv lade være med at løbe med en hvalp?

    SvarSlet
    Svar
    1. :)) Blogland smitter .
      Jeg har skriftet farve og maskeantal på min möbius.
      Der kommer nok billeder på et tidspunkt.
      Hundehvalpe? Uha jo, det er svært, men heldigvis sejrer fornuften.
      Har 2 store hunde i mit lille bitte hus. De fylder meget, men vil bare ikke undvære dem.
      Noget helt andet er også, at så store hunde er ikke billige at fodre på. Det lagt sammen med dyrlæge besøg, træning og ikke mindst aktivering....

      Så nej, jeg skal ikke have flere hunde, selvom de får mig til at smelte de små.

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.