onsdag den 22. februar 2012

*Lommer med bukser *

Er en smule træt idag, så de helt store udendørs projekter
var der ikke energi til.
Derfor måtte jeg *lege* lidt istedet for.


Det blev til at par *lommer med bukser ;) *
Lommerne er store og femkantede...
 Gode dybe forlommer til at samle regnorm, snegle og 
alt sådan noget, børn finder under leg/udforskning.

Igen i nogle stoffer fra genbrug.
Mørklilla jernbanefløjl og bomuldsstof med print.

Har ingen anelse om, hvordan de lommer vil sidde og se ud på
en bette pige på 2-3 år. Det finder jeg ret hurtigt ud af, når min lille *husmodel*
får bukserne hjem til afprøvning, men noget siger mig, at de lommer faktisk falder fint,
når bukserne kommer på.
Gode og varme må de være til forårets udendørs leg.







3 kommentarer:

  1. sikke fine bukser!

    Tak for kigget (:

    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde - det jeg lige tænker mht lommerne, er at de måske i stedet skule være åbne skråt altså / og \, da små børn ikke så nemt kan vinkle hænderne til de vandrette åbninger - bare et lille tips, da jeg ellers synes at ideen med femkantede lommer er super duper fed, har ikke set den andre steder ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Smiler.... Det næste par jeg syede blev netop sådan,
    da jeg godt kunne se den var gal.

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.