onsdag den 1. februar 2012

Babysko en gang mere

Endnu et forsøg er gjort i babysko og jeg føler mig nu pænt sikker i fremstillingen af dem.
Igen er skoene lavet i rester og billigt stof i tilfælde af fejlkørsel.

Skoene vil blive påført flydende latex/gummi, for at skridsikre dem.

Igen, igen kan jeg kun beklage billedkvaliteten,
men i denne kulde, går jeg ikke udenfor, for at tage billeder af sådan noget bette noget :)

De kommende dage vil der ikke ske meget på den kreative side.
Har et *skal-gøres-projekt* udenfor. 
Mit brænde i skuret er ved at slippe op. 
Derfor må der nu flyttes en stak fra A til B og jeg
kan så håbe på, at de sidste vand %, som de mangler at tørre,
vil fordufte under tag, for selvfølgelig fyres der så miljøvenligt, som det er muligt.

Rigtig god dag og uge derude.

“What day is it,?" asked Pooh.
"It's today," squeaked Piglet.
"My favorite day," said Pooh.”


OG.... kig endelig forbi.
Der er plads til flere deltagere i min lille fødselsdags give away

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.