søndag den 19. februar 2012

Babysengetøj til barselskurven

Igår fik jeg klippet og syet det babysengetøj, som min svigerdatter
ønsker sig. 
Nu kan jeg kun krydse fingre for, at målene stemmer og hun kan li' det,
for stoffet har hun selv valgt og betalt.

Jeg syede ikke selv sengetøjet til mine børn, for den gang havde vi min mor til det
og hun var super god til det.
Derfor er disse mine første selvsyede sæt.

For at spare på *ugle-stoffet* er der syet grønt stof på bagsiden.



Sæt i dette stof til baby at komme hjem i. Også efter hendes valg. :)
Stoffet er lidt tyndt, men sødt er det. Lige til et sommerbarn at putte sig i.

Til sidst, vil jeg da lige minde om min fødselsdags give away.
Kan stadig nemt nåes at deltage i 

Smuk søndag til jer, som kigger forbi, medmindre der er planer om andet

1 kommentar:

  1. Rigtig fine sæt du har lavet,er sikker på de bringer lykke:0)

    SvarSlet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.