onsdag den 1. februar 2012

Første forsøg

Første forsøg på at sy babysko er nu gjort.
Takket være en rigtig fin DIY hos LaRaLiL. 

Igen er der kun brugt meget få penge på det, da jeg ikke vil sætte
penge i en omgang prøveklude.

Det er en vatteret og quiltet dækkeserviet fra Marie Sohl, som er brugt +
en rest lyserødt velour. ( fra mine fund i et pallesalg )

Da jeg ikke havde alt hjemme til at følge syvejledningen til punkt og prikke,
blev mit resultat dette i str small :


Det skal helt sikkert prøves igen



2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine - sødt med blomsten foran på dem begge - det minder mig om at Luna er vokset ud af sine sutsko, måske jeg skulle gøre et forsøg :)
    kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak.
      Ja dem syr du da lige på en studs.
      Du er jo en skrapsak ved en symaskine.

      Slet

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.