fredag den 30. december 2011

Sy-dyt-fobi ?


For et par uger siden købte jeg mig en ny symaskine, da den gamle vist havde gjort det godt
og trængte til at gå på pension efter lang tids lediggang, kun afbrudt af en smule bukseoplægning
og syning af gardiner for år tilbage.

MEN... jeg tror ski' jeg har fået mig en fobi mod at sy på min nye maskine...

Ahhh, måske ikke en fobi, men nærmere en mindre angst for, om jeg kan huske at sy på maskine
og gøre det godt nok.

Baby og børnetøj har jeg ikke syet i små 25 år, men vil så forfærdelig gerne igen,
da der er et nyt familiemedlem på vej. 
Jeg skal være bedstemor for 1. gang. Derfor vil det være så lækkert,
hvis jeg kunne komme igang igen med syningen af børnetøj.

Jeg kunne være startet lidt før, men har brugt tiden på at finde snitmønstre i gamle blade,
tegnet dem af, lagt til, trukket fra på bedste vis, for at tilpasse dem tiden en smule,
så jeg kommer forhåbentlig snart igang...

Kunne en gang...må kunne igen....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.