fredag den 30. december 2011

Sy bog søges


Hvis nogen af jer, som kommer forbi kan hjælpe mig med at fremskaffe denne bog,
vil jeg blive super glad.


Den kan stadig købes, men jeg er angrebet af sparsommlighed og
kan fint bruge den, selvom den har været brugt. Bare snitmønsterarket er intakt.

Jeg syede rigtig meget tøj til mine knægte ud fra opskrifter/mønstre 
og er nu træt af, at jeg gav bogen væk i sin tid, men det hjælper jo intet.

Skulle nogen støde på den i genbrug, på et marked eller have den hjemme, men ikke bruger den mere,
vil jeg meget gerne høre fra jer. Betaler selvfølgelig portoen og prisen i har
givet for den brugte bog.

På forhånd tak.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for din kommentar og
interesse for mine små tullerier.
Bliver så glad i låget, når nogen smider
en kommentar.

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.